Thursday, August 25, 2011

Selamat Hari Raya & Salam Kemerdekaan

Assalamualakum
Pejam celik pejam celik dah nak raya dah pon, dan tahun nih agak spesial sikit sebab kita sambut sekali dengan MERDEKA. ada tak yang buat baju melayu atau baju melayu dari bendera? kalau ada hampa memang steady la baqqq hangg.. aku suruh mak aku buat, tapi dia cakap 'MALAS' ("____")

Cerita pasai raya tahun ni aku pakai kebaya kuning. Aku pon dah rasmi baju tu baru-baru nih sebab keluaq bergambaq dengan kawan2 lama,  photoshoot kami bertemakan "RAYA & MERDEKA". Raya tahun nih bagi famili aku lebih happening lah sebab kakak aku pon ada raya tahun nih, dia dah 3 tahun xdapat raya kami sebab keja. jadi tahun nih barulah dapat gathering sama-sama. Haaa.. raya tahun nih aku nak buat VIDEO pasai hari raya tahun nih, sebab aku rasa macam xpernah buat la plak vid nih kan, jadi macam lain jgak laa.. cuba hampa pon buat jgak nak? xkisah la pakai kamera hp pon, sebab kita bukannya videographer nak gambaq setail2.. kalau gambaq macam dah bosan ja wey.. lepas raya nih konfem suma upload pic hari raya, jadi kalau kita upload vid jadi lain pada yang lain laaa kan.. hehe.. ADA BRAN?

Nih aku shoot pic dengan adik-adik aku lepas aku balik shoot gambaq ngan kawan2.. gambaq depa xsiap lagi, sebab editing lembab... SILA LAH MENJAMU SELERA :)





OHH, lupa..aku dah remove entry lama2.. tinggal 2 entry jaa.. ada sebab ceqq buat lagu tuuu.. hehehe
Thanks for reading
cikya

No comments:

Post a Comment